menusearch
animalnaji.ir

رفتاری که باعث می‌شود احساس سگ  را بدانید!!!

دوشنبه بیست و دوم فروردین ۰۱
(0)
(0)
رفتاری که باعث می‌شود احساس سگ  را بدانید!!!

رفتاری که باعث می‌شود احساس سگ

را بدانید!!!

رفتار سگ

 

سگها مانند انسانها به دنیا نگاه نمی‌کنند. سگها سعی می‌کنند به جای کلمات از زبان بدن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بنابراین این بار، بیایید ببینیم چه نوع احساسات و عواطفی را سعی می‌کنیم از رفتار و نگرش چنین سگ هایی ابراز کنیم! برخی ممکن است تکان دهنده باشند ...!

 

رفتار سگ

پنجه های خود را بالا می‌برند:

 

وقتی سگ خود را می‌بینید که پنجه خود را بالا می‌آورد، این نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند بازی کنند یا به سادگی به چیزی از شما نیاز دارند. این رفتاری است که بیشتر توسط توله سگ ها و دیگر سگ های کوچک نشان داده می‌شود. هر زمان که توله سگ ها بخواهند غذا بخورند، پنجه های خود را بالا می‌آورند یا برای مادر خود می‌گذارند، بنابراین وقتی این کار را با شما کرد، این بدان معناست که آنها نیاز به توجه و محبت دارند.

حلقه درست مانند یک روباه:

 

حلقه-درست-مانند-یک-روباه

 

 

اگر شما توجه نزدیک به سگ خود را، شما متوجه خواهد شد که در برخی از نقطه آن را حلقه درست مانند یک روباه می‌کند. در چنین مواردی پنجه ها در زیر بدن شان فر خواهند شد و دم‌ آنها به خوبی به دور‌ آنها پیچیده خواهد شد. این نشان می‌دهد که سگ احتمالا احساس سرما می‌کند. Curling تا کمک می‌کند تا آنها را حفظ گرمای بدن بیشتر اما باید سگ خود را فر کردن مانند این را ببینید، فقط بدانید که آن را به ارزش پرتاب پتو بیش از آنها برای کمک به آنها احساس گرم تر است.

خوردن چمن

 

دیدن سگ خوردن چمن غیرمعمول ترین چیز نیست اما متاسفانه این بیشتر به این معنی است که سگ فاقد یک مواد مغذی مهم است. همچنین می‌تواند به این معنی است که آنها در حال تلاش برای هضم مواد غذایی خود را به خوبی با توجه به اینکه چگونه چمن فیبری است. شما همچنین باید بسیار مراقب باشید چرا که این نیز می‌تواند نشانه ای از سگ خود را کرم در روده خود را. خوردن چمن نیز می‌تواند به این معنی باشد که سگ کم آب شده است و آنها می‌توانند در تلاش برای دریافت آب از چمن. که گفت : اگر این اتفاق می‌افتد زیادی، سگ خود را به دامپزشک به دلیل بهتر است برای اطمینان از ایمنی خود را.

 

 

ایستادن بر روی پاهای عقبی:

   

                 

ایستادن سگ های عقب

هنگامی که شما متوجه سگ خود را ایستاده بر روی پاهای عقبی آن می‌تواند چند چیز مختلف معنی. در بیشتر موارد به این معنی است که سگ شما سعی می‌کند محبت نشان دهد. شبیه به انسان ها، گاهی سگ شما فقط می‌خواهد شما را در آغوش بگیرد. با این حال، وقتی این کار را در اطراف سگ های دیگر انجام می‌دهند، فقط نشانه ای است که می‌خواهند در اطراف بازی کنند. بنابراین، تا زمانی که آنها بر روی پاهای عقبی خود ایستاده بدون پرخاشگرانه شدن، آنها فقط بازیگوش هستند.

 

 

بو کشیدن در اطراف:

 

سگ ها بینی هایی دارند که برای خیلی چیزها عالی هستند. در حالی که ما انسان ها 5 میلیون گیرنده بویایی متفاوت داریم، سگ ها 220 میلیون گیرنده بویایی دارند. همانطور که می‌توانید تصور کنید، آنها قادر به بوییدن هزاران بار بهتر هستند. وقتی سگی را در حال بو کشیدن در اطراف می‌بینید، یا احساس خطر کرده است یا چیزی برای خوردن دارد. معمولاً سگ ها در حین انجام این کار بی حرکت و ساکت می‌مانند. آنها می‌توانند بوهای افراد را از سایر سگ های مختلف متمایز کنند. باور کنید یا نه، آنها همچنین در تشخیص دوقلوهای همسان بسیار خوب هستند.

 

 

 

زبانشان را تکان می‌دهند:

برگرداندن زبانها:

 

 

وقتی سگی فکر می‌کند کاری را انجام داده است که نباید انجام می‌داد، ممکن است زبانش را بیرون بیاورد و آن را بالا ببرد تا از شما عذرخواهی کند. بله، سگ ها نیز احساس می‌کنند. گناهکار برای انجام یک کار اشتباه هر چند وقت یکبار. همچنین روش آنها برای قرار دادن آن چهره زیبا و معصوم است. از این گذشته، شما نمی‌توانید در برابر چنین چهره بامزه ای مقاومت کنید. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که این را به خصوص زمانی که سگ روی زمین ادرار می‌کند، مشاهده کنید.

 

 

کج کردن سر:

                             

چرا سگها سر خود را کج می‌کنند

 

وقتی مردم با سگ ها صحبت می‌کنند، ناخودآگاه با صدای بلندتری صحبت می‌کنند. وقتی این کار را انجام می‌دهید ممکن است متوجه شوید که سگتان سرش را کج می‌کند. آنها این کار را برای درک آنچه شما می‌خواهید به آنها بگویید انجام می‌دهند. سگ ها روش بسیار خوبی برای خواندن زبان بدن مختلف و پاسخ به نشانه های صوتی دارند. سگ ها نیز راهی برای پذیرش تمام توبیخ ها یا دستورالعمل ها و تمجیدهای شما دارند. آنها کلمات خاصی را تشخیص می‌دهند، به ویژه آنهایی را که با رفتارهایی که دوست دارند یا قدم می‌زنند مرتبط است. یک نظریه خاص بیان می‌کند که سگ‌ها سر خود را به این شکل حرکت می‌دهند تا گوش‌های بلندتر خود را تنظیم کنند تا بتوانند بهتر گوش دهند.

 

نشان دادن ناراحتی

نشان دادن ناراحتی

جدا از این واقعیت که سگ ها می‌توانند از خمیازه کشیدن خود برای نشان دادن آرامش استفاده کنند، خمیازه آنها می‌تواند معنای دیگری نیز داشته باشد. این می‌تواند به این معنی باشد که سگ واقعا خسته است و آماده است تا یک چرت بعدازظهر خوبی داشته باشد. همچنین می‌تواند نشانه ای از اضطراب و احساس ناراحتی باشد. مراقب این رفتار باشید به خصوص اگر با سگ خود به مکان ناآشنا می‌روید.

اشاره به پوزه آنها

اشاره پوزه آنها

آیا تا به حال سگی را دیده اید که یخ زده و پوزه خود را به سمتی تکان می‌دهد؟ آنها حتی می‌توانند در حین انجام این کار یک پنجه را بلند کنند. این رفتاری است که مخصوصاً در بین سگ های شکاری بسیار رایج است، اما نژادهای دیگر نیز می‌توانند آن را انجام دهند. به گفته دکتر الن ویندل، سگ فقط یک سگ است و به همین دلیل رفتارهای خاصی وجود دارد که هر سگی می‌تواند به شرط اینکه سگ باشد، انجام دهد. شما اغلب یک سگ ورزشی را می‌بینید که شبیه به سگ گله ای حلقه می‌زند و بالعکس.

قدم زدن به جلو و عقب

قدم زدن به جلو و عقب

دلیل اینکه سگ شما به سرعت در حال حرکت است این است که به دلایلی مانند ما انسان ها احساس عصبی، بی حوصلگی و در برخی موارد هیجان زده می‌کند. هر زمان که آنها دایره ای می‌چرخند، فقط می‌تواند به این معنی باشد که از شما می‌خواهند با آنها بازی کنید. توجه داشته باشید که این همان روشی است که سگ‌ها هر زمان که یکدیگر را ملاقات می‌کنند دنبال یکدیگر می‌روند، بنابراین ممکن است سگ فقط بازیگوش باشد.

 

 

قبل از اینکه ترک کنی

قبل از اینکه بری

این کاملاً طبیعی است که یک دوستدار حیوان خانگی هنگام رفتن به محل کار یا جای دیگری از ترک حیوان خانگی خود در خانه احساس گناه کند. برخی از صاحبان حیوانات خانگی حتی ترجیح می‌دهند هزینه مهدکودک سگ را پرداخت کنند تا کمتر احساس گناه کنند. وقتی می‌بینید سگتان در حالی که می‌خواهید از خانه بیرون بیایید چهره‌ای غمگین دارد، ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که قبلاً به آن فکر می‌کنید. احساس غم دارد. گفته می‌شود، زیاد نگران نباشید زیرا حیوان خانگی کوچک شما به خوبی می‌داند که شما برای همیشه نرفته اید. قطعاً برمی گردی و آن چهره به طرز جالبی نشانه اعتماد است.

 

 

مثل کاترپیلارها

مثل کاترپیلار

هر سگ دوستی دوست دارد سگ خود را در حال تکان خوردن ببیند، پاهایش را لگد بزند و در اطراف بازی کند. گاهی اوقات یک سگ در حالی که کمی خارش دارد، روی پشتش تکان می‌خورد تا خودش را بخراشد. در موارد دیگر، این فقط می‌تواند راهی برای جلب توجه شما باشد. به این ترتیب، ارزش آن را دارد که دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند، یعنی عشق و توجه به آنها بدهیم.

وقتی خمیازه می‌کشند

وقتی سگ ها خمیازه می‌کشند

به طور معمول، یک انسان زمانی که بی حوصله یا خواب آلود است خمیازه می‌کشد. با این حال، یک سگ خمیازه می‌کشد به عنوان نشانه ای که در جایی که هستند احساس امنیت و امنیت می‌کنند. خمیازه کشیدن نشانه تسلیم است و اگر آنها این کار را بارها انجام دهند نشان می‌دهد که چقدر آرام هستند. از طرف دیگر، خمیازه کشیدن بی‌شمار می‌تواند به این معنی باشد که آنها استرس دارند یا چیزی را پیش‌بینی می‌کنند. اگر سگ خود را ببینید که چندین بار در مطب دامپزشکی خمیازه می‌کشد، می‌تواند نشان دهد که او عصبی است. اگر قبل از پیاده روی چندین بار خمیازه می‌کشند، می‌توانند سعی کنند اشتیاق خود را حفظ کنند، اما درست مانند انسان ها می‌تواند نشانه ای از احساس خستگی باشد.

 

 

مدام اسباب بازی می‌آورد

آوردن اسباب بازی برای شما

سگ شما که برای شما اسباب بازی می‌آورد همیشه نشانه این نیست که آنها می‌خواهند بازی کنند. این فقط می‌تواند راهی برای آنها باشد تا تلاش کنند و شما را راضی کنند. سگ ها معمولا به شما به عنوان آلفا نگاه می‌کنند و به همین دلیل احساس می‌کنند که باید به شما احترام بگذارند. همچنین نشانه اعتمادی است که به شما دارند و باعث می‌شود آن شی بسیار ارزشمند را به شما بدهند. نشانه دیگر می‌تواند این باشد که سگ آنقدر شما را دوست دارد که چیزی را به شما بدهد که آن را دارایی بسیار گران قیمتی می‌دانند. به همین دلیل است که وقتی آنها این کار را انجام می‌دهند، نباید اسباب بازی را دور بیندازید زیرا در نهایت به احساسات آنها صدمه می‌زنید.

روش پارس کردنشون

چگونه آنها پارس

سگ ها به دلایل مختلف پارس می‌کنند. اگر متوجه شدید که آنها اغلب و با صدای بلند پارس می‌کنند، فقط بدانید که احتمالاً دلیلی فوری است. شاید آنها خطری را در اطراف احساس کرده اند و سعی می‌کنند شما را در مورد آن آگاه کنند. همچنین می‌تواند نشانه ای از درد آنها باشد. از طرف دیگر، زمانی که پوست درخت کوتاه‌تر و همچنین نرم‌تر است، احتمالاً فقط می‌خواهند در اطراف بازی کنند. دقت کنید تا متوجه شوید دقیقا چه مشکلی با آنها وجود دارد.

جویدن مبلمان شما

جویدن مبلمان

وقتی توله ها شروع به دندان درآوردن می‌کنند، شروع به جویدن چیزهای اطراف می‌کنند. جویدن این چیزها همچنین می‌تواند نشانه چیز دیگری باشد در صورتی که سگی دارید که توله سگ نیست. هر چند راحت باش، چیز بدی نیست. فقط به این معنی است که آنها به اندازه نیاز بدنشان فعالیت بدنی نداشته اند. شما به راحتی می‌توانید در این شرایط با بیرون بردن آنها برای پیاده روی خوب یا کمک به ورزش به روشی دیگر به آنها کمک کنید.

 

تقویت انرژی

اگرچه برخی از سگ ها هستند که از حمام کردن لذت می‌برند، اما تعداد زیادی از آنها در اطراف وجود ندارد. سگ معمولی حمام کردن را دوست ندارد و اگر متوجه شدید که سگ شما دوست دارد بعد از یک بار در خانه بدود که انگار دیوانه شده است، حمام را دوست ندارد. بسیاری از سگ‌ها واقعاً از خیس شدن متنفرند و اینقدر پرانرژی می‌دوند که راهی برای سریع‌تر خشک شدن آنها است.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
پشتیبانی انلاین
سلام! برای برقرای ارتباط لطفا کلیک کنید.
لطفا شرح درخواست خود را بهمراه توضیحات مرتبط ارسال بفرمایید
محمد
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟