زندگیری گربه با اتیلا

mailtelegramgoogleinstagramwhatsup
شنبه بیست و هشتم آبان ۰۱
(0)
(0)
زندگیری گربه با اتیلا

سلام و درود خدمت تمامی عزیزان

زنده‌گیری گربه

اگر برای گرفتن گربه مزاحم و یا گربه خیابانی و یا حتی گربه گمشده خود دچار مشکل شده اید تنها را برای حل مشکل استفاده از یک فرد مجرب و با تجربه در زمینه زنده گیری گربه است.

شاید به شما انواع اقسام راه ها را پیشنهاد بدهند نظیر تله گذاشتن برای گربه و یا استفاده از قرص های خواب آور در غذای حیوان و انواع روش های دیگر.

امداد حیوانات

بنده این را به شما ضمانت می‌دهم که از ۱۰۰ درصد موارد فقط تنها ۵ درصد موفق به گرفتن حیوان می‌شوند و ۹۵ درصد موفق به گرفتن حیوان نخواهند شد.

برای امتحان هم شده میتوانید خودتان با لوازم اولیه اقدام به درست کردن تله گربه نمایید و ببینید آیا می‌توانید موفق شوید گربه مزاحم را بگیرید

آیا با استفاده از راه های دیگر نظیر استفاده از قرص ها و یا داروهای خواب آور در خوراک حیوان ببینید آیا می‌توانید موفق به گرفتن حیوان شوید یا خیر؟؟

جواب من به عنوان یک فرد با تجربه در این زمینه صددرصد خیلی هست و جز کلافگی و درماندگی پس از اتلاف ساعت ها و وقت چیز دیگری آید شما نخواهد شد.

پیشنهاد بنده به شما این است از یک فرد با تجربه در زمینه زنده گیری حیوانات بهره ببرید در اسرع وقت به خواسته خود گرفتن حیوان است برسید.

برای گرفتن گربه چه شرایطی باید فراهم باشه برای گرفتن گربه همه شرایط باید فراهم باشه اگر گربه ای یا گربه هایی هستن که داخل یک ساختمان یا آپارتمان هستن و اونجا رو به گند چ کشیدن باید کل ساختمون اهالی ساختمون همکاری بکنن تا من بتونم گربه رو یا گربه ها رو بگیرم اگر تو آپارتمان یا ساختمانی خودتون حامی حیوانات دارید و به این گربه ها غذا میده همون یک دلیلی میشه که نتونیم گربه ها رو بگیریم چون شاید در ظاهر به یک نه عمل دوست دارم این گربه ها از این ج برن و همه همکاری رو باهاتون می‌کن کنیم ولی در باطن اصلا اینجوری نیستش و هر کاری از دستش بر بیاد انجام می‌ده تا ما نتونیم گربه ها رو بگیریم مثال به فرض وقتی ما می‌ریم جایی گربه باید گشنه باشه که ما غذا می‌ذاریم جلو برای غذا خوردن بیاد جلو تا ما بتونیم بگیریمش خب اگر یه حامی یا یه قزاقستان همین گربه ها تو ساختمون باشه همون میتونه تو تایم های یا تو زمان هایی که هی هیچکی حواسش نیست بیاد و اون گربه ها رو قشنگ سیرشون بکنه و ما هم بیایم اون جا با این که تو تمام امکاناتم با خودمون آوردیم ولی وقتی گربه سیر شده و میلی به غذا نداره و ما غذا می‌ذاریم جلو نمیاد کاری از دست ما برنمیاد یا که مثلا فضایی براشون درست می‌کنه که اون جا برن پناه بگیرن و اصلا اجازه ورود ما به اون فضا رو نمی‌ده به هزاران دلیل دلیل شخصی که من نمی‌تونم به شما اجازه بدم شما برید از اون فضا بخواید گربه ها رو بگیرید پس اگر می‌خواید گربه هاتون رو بگیرین باید کل اهالی ساختمون همه کمک کنن و اگر یه نفر اون جا باشه بخواد ساز نو نامخالف بزنه هیچ کاری از دست ما برمید

زنده گیری گربه با اتیلا

اموزش زنده گیری حیوانات

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
animalnaji.ir