زنده گیری و آموزش زنده گیری حیوانات شهری با اتیلا

mailtelegramgoogleinstagramwhatsup
یکشنبه پنجم اردیبهشت ۰۰
(3)
(0)
زنده گیری و آموزش زنده گیری حیوانات شهری با اتیلا

 

من آتیلا هستم و اون دست از عزیزانی که پیگیر فعالیت بنده طی این سالها بودن شناخت بیشتر و بهتری نسبت به بنده دارند اما جهت اطلاع دیگر عزیزان :

بیشتر از ۲۰ سال تجربه امداد ونجات حیوانات اسیب دیده نیازمند به درمان و بی سرپرست و زنده گیری حیوانات شهری دارم تا به لطف خداوند  این تجارب در جهت تامین ارامش و اسایش شهروندان شهرم تهران  به کار بگیرم و در حد و توان خودم خدمتی اراعه کرده باشم.

گرفتن گربه مزاحم

قصد دارم این تجارب بصورت ساده اما نتیجه بخش  براتون به اشتراک بزارم//لطفاً هر چیزی یا هر مطلبی در مورد زنده‌گیری از دیگران شنیده اید کاملاً کنار گذاشته و فراموش کنید.

نه دامپزشک و نه هیچ کس دیگه ای که تا حالا حیوون داشته نمی‌تونه بهتون در مورد این قضیه آموزش بده پس لطفاً نه وقت خودتونو تلف بکنید و نه حیوونو آزار بدید. می‌خوام اینجا تجاربمو به اشتراک بزارم و اون دست از عزیزانی که احتیاج به گرفتن گربه دارن و نیاز به آموزش زنده گیری'' در اینجا بتونن به نوعی آموزش خودشونو بگیرن.

گرفتن گربه کار راحت و آسونی نیست و شاید به ظاهر کار آسونی باشه ولی اصلاً اینطوری نیست و احتیاج به تجربه داره.ببینید باز هم دارم دوباره تکرار می‌کنم زنده گیری کار فقط زنده گیر حیوانات هست و لاغیر لطفاً در صورت نداشتن تجربه به هیچ عنوان اقدام به انجام زنده‌گیری حیوان نکنید//البته اون دست از عزیزانی که در سایر شهرستان‌ها و شهرهای دیگر به غیر از تهران هستند و به نوعی دسترسی به فرد مجرب کار بلد ندارند می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

پرسش های متداول زنده گیری حیوانات

 

زنده گیری گربه :

 

 

گربه ها می‌توانند زیبا و نوازشگر به نظر برسند،

زنده گیری گربه با اتیلا

اما آنها را دست کم نگیرید. اگر احساس خطر کنند، می‌توانند با چنگال ها و دندان های تیز خود سریع، چابک و شرور باشند.

گربه ای که حود را  فر می‌دهد می‌تواند گرفتنش واقعا سخت باشد و نزدیک شدن به موقعیت گربه به روشی نادرست می‌تواند به طور بالقوه به شما آسیب برساند. تکنیک مناسب بستگی به این دارد که آیا شما در حال تلاش برای گرفتن گربه خود هستید یا در حال  بازی کردن با گربه خود هسنید.

این را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه گربه را بگیرید.

دسترسی مستقیم را امتحان کنید. شما ممکن است بتوانید گربه خود را به سادگی با تکان دادن یا صدا زدنش بگیرید. اگر نزدیک شد، سعی کنید آن را بگیرید. با این حال، هرگز سعی نکنید حیوانی را که به نظر می‌رسد ترسیده یا ناراحت است، لمس کنید، زیرا یک گربه ترسیده می‌تواند به سرعت ترسش تبدیل به خشونت و یک گربه کاملا وحشی شود.

اموزش زنده گیری گربه با اتیلا

اگر وقتی می‌خواهید آن را بگیرید و به  شما واکنش منفی نشان می‌دهد، آن را رها کنید و بعداً دوباره امتحان کنید صبر کنید تا گربه به سمت شما بیاید. همچنین ممکن است بتوانید گربه خود را در زمانی که انتظارش را ندارد، بگیرید. از خیره شدن به چشم گربه یا تلاش برای رسیدن به آن در اولین باری که گربه را می‌بینید خودداری کنید، زیرا این حرکات ممکن است به عنوان تهدید تلقی شوند. در عوض، جایی آرام بنشینید و منتظر بمانید تا گربه در بغل شما بپرد. سپس آن را به آرامی بگیرید.

امداد حیوانات

فقس و استفاده از طعمه//

برای گرفتن گربه چند تا روش هست که اولین روش استفاده از دام یا قفس هستش که می‌تونید تهیه بکنید از بازار داخل قفس سر قلاب طعمه رو می‌ذارید و قفسو جایی قرار می‌دید که محل گذر حیوان هست و در گوشه کنار بدون اینکه حیوان متوجه حضور شما در آن محل باشد پناه می‌گیرید و منتظر می‌شوید تا به سمت دام حرکت بکند ببینید قرار نیست با بار اول و با امتحان اول شما موفق به گرفتن حیوون بشید در بعضی موارد ممکنه بارها و بارها تلاش بکنید اما موفق به گرفتن نشید پس لطفاً صبور باشید و دوباره امتحان کنید تا وقتی که موفق به گرفتن گربه بشوید لطفاً قفس یا دام را به حال خود رها نکنید و برید چند ساعت دیگه برگردید ببینید آیا گربه به دام افتاده است یا خیر باید و باید و باید در محل و به دور از دید حیوان پناه بگیرید تا به محض گرفتار شدن حیوان متوجه بشوید

 

امدادونجات حیوانات


حیوانات به کسی گفته میشود که زنده گیری را به صورت شغل و حرفه در نظر گرفته و با استفاده از لوازم و ادوات زنده گیری اقدام به گرفتن حیوانات می کند.

امروزه زنده گیری یک شغل جدید و نو بحساب می‌آید. شخص زنده گیر: باید از دانش و تجربه سالها فعالیت در  زنده گیری بهره مند باشد تا بتواند یک زنده گیری مناسب و مبتنی بر اصول زنده گیری انجام دهد"" امروزه زنده گیری فقط در پایتخت اتفاق می‌افتد در شهرستانها به علت کمبود و یا نبودن نیرو به ندرت صورت میپذیرد.

به دلیل نداشتن صنف و یا اصنافی تعرفه مشخصی ندارد و هر شخص زندگیری تعرفه و هزینه متفاوتی نسبت به زنده گیر دیگری می‌تواند داشته باشد

 

ما با تجربه بیشتر از 20 سال فعالیت مداوم در امر امداد و نجات و زنده گیری حیوانات شهری  این تعهد را به شما میدهیم که تنها ترین  گزینه قابل اعتماد شما میباشیم.

    لوازم و ابزار زنده گیری برای سگ و گربه ؟؟

  • لوازم و ادوات زنده‌گیری نظیره:

  • تور>مورد استفاده برای گرفتن گربه

  • تله>مورد استفاده برای گرفتن گربه

  • قفس>مورد استفاده برای گرفتن گربه

  • دام>مورد استفاده برای گرفتن گربه

  • دارت بیهوشی>در مواردی کاملا خاص و استثنا برای گربه بیشتر مواقع برای سگ

  • خفت گیر>مورد استفاده برای سگ در مواقع خاص و کاملاً استثنایی

البته لازم به ذکر است اولین و اصلی ترین ابزار زنده گیری برای یک زنده گیر تفکر و استفاده از تجربیاتش است و در مراحل بعدی استفاده از ادوات زنده گیری است.

برای امداد و نجات دادن حیوانی که تصادف کرده است و یا دچار جراحت شده است چه باید بکنیم؟؟؟

معمولا در این مواقع کاری از دست کسی برنمی آید و نهاد یا ارگانی نیستش که بخواد بیاد و این کارو به صورت رایگان و حمایتی انجام بده البته یک سری است انسان های خداشناس هستن که به صورت حمایتی و با جیب خودشون کار امداد و نجات و درمان حیوان رو شروع می‌کنن اما به طور معمول ارگان یا نهادی نیستش که بخواد بیاد این کارو به صورت رایگان انجام بده معمولا باید یک شخص اسپانسر درمان حیوان خودشو معرفی بکنه تا رواله یا پروسه درمان حیوان شروع بشه که به این صورت هست پس ثبت درخواست امداد و نجات و معرفی شخص اسپانسر درمان حیوان  تیم امداد و نجات وارد صحنه میشه حیوان و زنده گیری می‌کنن و به اولین یا نزدیک ترین کلینیک دامپزشکی منتقل می‌کنن و از اونجا به بعد باقی مراحل به عهده شخص اسپانسر حیوان است

پس این فرضیه که جایی هست یا نهادی هست چه دولتی چه غیر دولتی که بخواد بیاد حیوانو ببره و کارای درمانش انجام بده اونم به صورت رایگان اصلا همچین چیزی وجود نداره.

اول باید شخصی یا اشخاصی خودشونو اسپانسر درمان حیوان معرفی بکنن به طور مثال برای سگی که تصادف کرده باید یک شخص خودشو به عنوان اسپانسر درمان معرفی بکنه تا از طرف ما تیم امداد و نجات فرستاده بشه و پروسه امداد و نجات حیوان و رسوندنش به کلینیک آغاز بشه در غیر این صورت اگر اسپانسری برای درمان نباشه هیچ امداد و نجاتی انجام نخواهد شد امداد و نجات به معنای خدمات رایگان و حمایتی نیست.

 

برای اطلاع از دوره های آموزشی زنده گیری حیوانات شهری نظیر سگ و گربه با شماره ۰۹۰۱۳۰۷۵۴۵۱ تماس حاصل فرمایید

ما علاقمندان و دوستداران حیوانات مخصوصاً سگها و گربه ها می‌باشیم اما حامی حیوانات نیستم و این حرفه به صورت یک شغل که شامل خدمات در برابر دستمزد است صورت می‌پذیرد.

ما اینجا هستیم تا گره از کار شما باز بکنیم و به یاری شما بیاییم

ما همیشه آماده سرویس دهی و یا دادن مشاوره رایگان به هموطنان عزیز است.

02188686031

۰۹۰۱۳۰۷۵۴۵۱

ثبت درخواست فقط از طریق واتس اپ امکان پذیر است

 

instagramwhatsup
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
رزیتا رمزگویان
یکشنبه بیست و سوم مهر ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
سلام نظر به اينکه در مشاعات آپارتمان طبق قانون نبايد حيوان نگهداري شود و با توجه به اينکه تعداد ٢ تا ٣ گربه در حياط و پارکينگ هستند امکان دارد گربه ها را زنده گيري و به محل امن منتقل کنيد؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله این امکان وجود دارد. لطفا با شماره 09013075451 تماس حاصل نمایید
علی کلهر
سه شنبه ششم تیر ۰۲
پاسخ
()
()
با عرض سلام و خسته نباشيد ميخاستم بپرسم شما اسب رو هم ميتونيد زنده گيري کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام و درود .. بله ..زنده گیری حیوانات بصورت کلی انجام میشود.
menusearch
animalnaji.ir